Strony internetowe

Strony internetowe

Strony internetowe

Projektowanie stron www - Dublin

Stwórz z nami nowoczesny wizerunek swojej firmy w Internecie

Projektowanie stron internetowych jest procesem, podczas którego tworzymy miejsce w Internecie, gdzie w atrakcyjny i nowoczesny sposób możesz przedstawić odbiorcom usługi swojej firmy bądź produkty, które sprzedajesz.

Projektowanie stron www jest łączeniem dobrego layout’u (warstwy graficznej) ze sprawnym i niezawodnym zapleczem (CMS – systemem zarządzania treścią) oraz odpowiednio dobranymi tekstami (SEO/SEM – pozycjonowanie).

Jeśli te elementy będą przygotowane przez profesjonalistów – bardzo szybko zauważysz wzrost zainteresowania Twoją firmą wśród nowych klientów.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy agencją tworzącą strony internetowe w Dublinie, Irlandii i całym UK. Naszymi klientami są zarówno firmy tutejsze jak i Polacy prowadzący w Wielkiej Brytanii swoje firmy, restauracje, sklepy, salony piekności, fryzjerzy  organizacje bądź wykonujący wolne zawody. Zajmujemy się projektowaniem stron firmowych, tworzeniem sklepów internetowych oraz szeroko rozumianym marketingiem internetowym i projektowaniem graficznym.

Jak wygląda budowanie marki?

Metodą budowania marki jest właściwy dobór  i uspójnienie poniższych elementów :

  • nazwy marki (na przykład Nike)
  • logo (na przykład symbol – bumerang)
  • hasła reklamowego ( na przykład „Just do it”)
  • adresu strony www (na przykład nike.com )
  • ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych
  •  

Wszystkie wymienione elementy muszą być ze sobą powiązane i stanowić razem spójną całość przekazu marketingowego oraz być skierowane do konkretnej grupy docelowej (klienta). Skoro przykładem jest firma Nike, to zwróćmy uwagę, czym jest i czym zajmuje się. Nike Inc. – amerykańskie przedsiębiorstwo, jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Skoro Nike jest producentem obuwia sportowego, które w założeniu ma być najlepsze, to zwróćmy uwagę, jakie przesłanie dla swoich pracowników ma firma Nike w przyjętej formule mantry, która brzmi :”Prawdziwe sportowe przeżycia”. Jeśli sekretarka dyrektora usłyszy pytanie, czym zajmujesz się, to czy można na to pytanie lepiej odpowiedzieć, jak używając mantry firmy „Prawdziwe sportowe przeżycia” ? Mantra firmy skierowana jest do pracowników firmy Nike i jest wskazówką, jak mają pracować. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny, jak w firmie Nike oraz musi być skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu brandingu.

Czy można badać świadomość marki, skoro tyle pracy wymaga jej zbudowanie?

Świadomość marki to jeden z najważniejszych parametrów zarządzania marką. Wskazuje na stopień gotowości i chęci do zakupu produktów konkretnej marki.

Jak jest badana świadomość marki?

Świadomość marki można badać na trzech poziomach :

  1. Świadomość natychmiastową (top-of-mind). Top-of mind wskazuje, która marka kategorii produktów lub usług jest pierwszą rozważaną marką w momencie decyzji o zakupie. Wysoka wartość top-of-mind marki X wyrażona w procentach mówi, jak duży odsetek badanych respondentów rozważa markę X jako pierwszą podczas decydowania o zakupie produktu;
  2. Spontaniczna świadomość marki (spontaneous brand awareness) pokazuje pole wyboru klienta. Polem tym jest zwykle kilka marek (3-6), które dla konsumenta mają największe znaczenie podczas dokonywania wyboru spośród całej kategorii produktowej. Do pola tego należy również marka top-of-mind;
  3. Wspierana świadomość marki wskazuje, jakie marki klient zna.
    1.  

Co to jest Rebranding?

Uwzględniając różne cele firm, można inwestować w cały proces brandingu (brandy dopiero wprowadzane na rynek) lub doprecyzowanie już istniejących brandów za pomocą poszczególnych elementów marki, ewentualnie rebranding, który polega na zmianie wizerunku marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji. Przykładem może być zmiana telefonii komórkowej Era w Polsce na obecnie zakotwiczoną w naszym rynku międzynarodową markę T-mobile. Na proces brandingu składa się wiele elementów, także to, jak marka jest opisywana przez klientów we wszelkich kanałach komunikacyjnych (w tym w mediach społecznościowych czy forach internetowych).

Gdzie należy zgłosić się ,żeby porozmawiać o kosztach w inwestycje , jaką jest branding produktu ?
Jeżeli chciałbyś wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego, bądź pod numerem telefonu: +353 1 443 46 73

Czym się dokładnie zajmujemy?

Czym się dokładnie zajmujemy?

Agencja Kreatywna B2B zajmie się dla Ciebie kompleksową obsługą kreatywną, interaktywną, graficzną oraz marketingową.
W skrócie oznacza to, iż proponujemy naszym klientom:

Strony i sklepy internetowe

Stwórz z nami nowoczesny wizerunek swojej firmy w Internecie

Grafika

Nowoczesne projektowanie graficzne dla klienta wymagającego

Marketing online

Używamy innowacyjnych kanałów do nowoczesnej komunikacji

Opakowania

Projektowanie opakowań Twoich produktów, które każdy będzie chciał kupić

Bezpłatna wycena oraz konsultacja

Jeśli masz jakieś pytania – skontaktuj się z nami poprzez ten wygodny formularz klikając w przycisk Rozpocznij projekt poniżej – do niczego Cię to nie zobowiązuje. W ciągu 24 godzin odpowiemy na Twoje zapytanie. Żeby sprawnie wycenić pracę oraz zaproponować konkretne rozwiązania i terminy poprosimy Cię o podanie kilku najważniejszych wytycznych dotyczących projektu. Podstawą w naszej firmie jest rozmowa, gdyż dzięki niej jesteśmy w stanie wyciągnąć rzeczywiste wnioski na temat Twoich potrzeb. Czekamy na Ciebie – pozwól nam stworzyć idealną stronę internetową dla Twojego biznesu!